خدمات وقت سفارت

بعد از گرفتن پذیرش تحصیلی نوبت به گرفتن وقت سفارت کشور مورد نظر و انجام انگشت‌نگاری می‌رسد. عدم اقدام به موقع برای گرفتن وقت سفارت، می‌تواند به قیمت از دست دادن زمان سابمیت پرونده تمام شود. بنابراین، باید در زمان‌بندی این بخش دقت کنید.
تیم آبادیس با توجه به کشوری که متقاضی قصد اپلای برای آن را دارد، کلیه امور مربوط به آپلود مدارک، ثبت و ارسال درخواست و رزرو وقت سفارت کشور مورد نظر را انجام می‌دهد.

مسیر همراهی آبادیس:

تعیین زمان مناسب

در قدم اول، با توجه به بازه زمانی مناسب برای پرونده و همچنین پیشنهاد خود متقاضی، بهترین زمان را برای گرفتن وقت سفارت مشخص می‌کنیم.

رزرو وقت سفارت

با توجه به کشور مورد نظر متقاضی، اقدام به گرفتن وقت سفارت می‌کنیم. این فرآیند به طور معمول شامل ثبت اطلاعات شخصی، پرداخت هزینه و انتخاب زمان دقیق مراجعه حضوری می‌شود.

طبقه‌بندی مدارک

تمامی اسناد و مدارکی که باید در روز مصاحبه به سفارت یا کارگزاری تحویل بدهید، توسط تیم آبادیس آماده و طبقه‌بندی می‌شود.

مرور روز مصاحبه

به طور معمول در زمان مراجعه حضوری به سفارت، صرفا باید مدارک را تحویل و انگشت‌نگاری را انجام دهید.اما در صورتی که مصاحبه‌ای هم انجام شود، تمام سوال‌ و جواب‌ها را از قبل با هم مرور کرده‌ایم.

جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید در ساعات کاری مجموعه با ما تماس بگیرید. در غیر این صورت اطلاعات خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت مشاورین آبادیس رهروان دانش با شما تماس بگیرند.

مزایای خدمات وقت سفارت آبادیس

راحتی خیال متقاضی

ثبت و ارسال اطلاعات، فرم ها و مدارک به صورت دقیق و کاملا بی نقص توسط تیم آبادیس انجام می شود.

آسودگی از دغدغه زمان بندی

تنظیم وقت سفارت بر اساس پروسه زمانی ویزای تحصیلی متقاضی و سر موقع انجام می شود.

صرفه جویی در هزینه ها

خدمات رزرو وقت سفارت برای متقاضیانی که از ابتدا همراه آبادیس بوده اند با کمترین هزینه ممکن انجام می شود.

حضور در سفارت با آمادگی قبلی

تیم آبادیس تمام فرایند مربوط به مراجعه حضوری به سفارت، ارائه مدارک، انگشت نگاری و مصاحبه را از قبل با متقاضی مرور می کند. 

وقت سفارت کدام کشور را می‌خواهید؟

ویزای تحصیلی آلمان

متن نمونه   

ویزای تحصیلی فرانسه

متن نمونه   

سوالات متداول

باید توجه داشته باشید که سیستم مهاجرتی کانادا بسیار دقیق هست و اینکه بعضی از افراد عنوان میکنند دوستانی در سفارتهای کانادا دارند کذب محض است.به دلیل اینکه آفیسر ها بطور دوره ای عوض میشوند،معلوم نیست درخواست شما بدست کدام آفیسر بررسی میشود و اینکه آفیسر ها بسیار سخت گیر هستند و تمایلی به از دست دادن شغلشون ندارند. اما ما در شرکت آبادیس با تجربه زیاد در تکمیل فرم و ارائه مدارک میتوانیم شانس شما را برای دریافت ویزا افزایش دهیم.

می‌توانید در مصاحبه دیگری که حدود ۶۰ تا ۹۰ روز بعد از اولین مصاحبه برگزار می‌شود، شرکت کنید. همچنین بهتر است تا مصاحبه دوم اشکالات و نقاط ضعف خود را در مصاحبه اول برطرف کنید.

بستگی به نوع ویزای درخواستی شما دارد ،برای ویزای تحصیلی معدل ۱ سال  هزینه مرکز آموزشی و ۱ سال زندگی در شهر مورد نظر محاسبه و ارائه میشود.

همان‌طور که می‌دانید در ایران سفارت کانادا وجود  ندارد؛ بنابراین، ایرانیان اگر بخواهند به کشور کانادا مهاجرت کنند باید برای گذراندن مراحل مهاجرت از قبیل جواب دادن به سؤالات مصاحبه سفارت کانادا به کشورهای دیگری مراجعه کنند. از جمله کشورهایی که ایرانیان می‌توانند رجوع کنند، می‌توان به دبی، آنکارا، استانبول، تفلیس گرجستان و ابوظبی در امارات اشاره کرد. هزینه استانبول نسبت به دبی بسیار ارزان‌تر است و به کم بودن هزینه‌ها در مقایسه با کشورهای دیگر شهرت دارد. همچنین در مرکز انگشت‌نگاری کانادا در آنکارا و استانبول، کارمندان ایرانی زیادی وجود دارند که این خود یک ویژگی خوب برای گرفتن وقت سفارت به شمار می‌رود.

ویزای دانش اموزی باعث میشود که دیگر اعضای خانواده بسیار راحت تر از حالت عادی ویزای کانادا دریافت کنند و با وارد شدن به کانادا وارد یکی از برنامه های مهاجرتی شده و به کانادا مهاجرت کنند.اگر یکی از اعضای خانواده بتواند ویزای کاری یا تحصیلی دریافت کند هزینه تحصیل برای فرزندانش تقریبا رایگان خواهد بود.